Het wil zijn:

  • Positief : elke benadering van schoonheid, elk ritueel, elke persoon boekt vooruitgang op zijn eigen tempo. Wij zijn ervan overtuigd dat de zoektocht naar ‘Welzijn’ en Schoonheid een reis is die voor iedereen anders is. En die zich in de loop van de tijd ontwikkelen, afhankelijk van hun behoeften, hun verlangens en hun overtuigingen. Bij Mahalo is er geen schuldgevoel, we hebben allemaal ons eigen ritme en we verwelkomen iedereen op dezelfde manier,
  • Inclusief : wij werken er elke dag aan om iedereen de beste schoonheid te bieden. Wij proberen met onze selectie en ons advies tegemoet te komen aan de behoeften van elke schoonheid: verschillende huidtypes, huidskleuren, haartexturen, allergieën, etc.
  • Bedachtzaam : Consumeer beter, zonder overdaad. Daarom speelt advies een centrale rol bij Mahalo. Wij vinden het belangrijk om u het beste advies te geven, zodat u de producten en routine vindt die bij u passen. Wij zijn ook voorstanders van beredeneerde, doordachte communicatie en marketing.
  • Logica : wij geven alleen de voorkeur aan producten en ingrediënten die echt zinvol zijn, die een rol spelen en een toegevoegde waarde hebben. Wij geloven niet in wonderingrediënten. Wij geloven dat het allemaal draait om balans, consistentie en tijd. Ons curatieproces omvat ook logisch denken en overwegingen die verder gaan dan een ‘groen’ label of marketing.